Angkara Marah

assalamualaikum...

hmmm again and again kejadian nie berlaku membuatkan hari nie dalam sejarah aku hampir menangis di bus stop,bukan hampir dah memang menangis pun tunggu nak menitis dari takungan mata jek...Sebab apa?Kerana kemarahan didalam jantung yang tidak dapat dilepaskan diluah kepada sialan yang berkenaan..opsss ayat kuang ajar..

Ntah aku pun tak tau aku marah kat siapa sebernanya..hari nie punca kemarahan aku sebab aku tunggu bus terlalu lama.Kelas abes kul 10 tadi bus sampai bus stop kul 12.2 jam aku tunggu keseorangan tanpa teman borak ditambah kepanasan dan pemandangan student lain naik mmotor kereta balik..Aku minta maaf la ea kepada driver bus,masa tunggu tadi aku memang dah menyumpah dan ........ diadalam hati.aku rasa memang dah macam-macam perkataan aku cakap..Sekali lagi aku minta maaf,sampai  jek bus,aku terus naik dengan muka masam,dan pandangan tajam kearah driver bus.Kalau dah boleh telan,memang aku dah telan,nak jek aku hempok dye dengan beg.Dengan sebab aku nak buat.."kenapa lah **** sangat bawak bus macam siput ****" tapi disebabkan kewarasan aku...tahan..tahan...tahan...


Dan dalam perjalanan balik..dengan pantas datang idea. "aku dapat duit PT plan nak beli motor".Memang aku dah nekad balik kampung nanti aku nak bincang dengan mak aku.Duit PT nanti aku maybe dapat fulll.bukan maybe..memang dapat fulll.orang susah kan..3.5K satu sem,so aku dah bajet 1.5K aku akan bagi mak aku utk beli motor,selebihnya mak la bayar ea..harap mak faham..susa hidup kat sini kalau tak ada transport.Transport skunk dah jadi satu keperluan!!!!

Jadi bila orang bad mood memang semua orang nak dimarah kan..sampai pak cik jual nasi ayam pun hampir aku sumpah seranah...tapi macam aku cakap tadi marah sorang,takkan aku nak semua orang kan..aku tak gila.cuma muka memang macam hmmmm xpayah cakap la..

Tapi sekarang aku rasa suhu aku dah sejuk sikit,dah dapat kipas,katil nie..jadi selamat malam lah ea.Petang nie aku kayak pulak..time to rest..bye.

Comments

ahsfantasy24 said…
marah itu api membakar,
sabar itu siraman salju (:

> Awak, yg page ada link entry tu sy
buat page di 'New Pages' lepas tu copy
ang paste tajuk dan letakkan link satu persatu..
harap jawapan membantu (:
Rara Emie said…
ahsfantasy:yea sabar itu lah yang mmbuatkan aku masih waras huhu..
ermmm k2 mekasih..dah pandai wat..:)
Diemsisi said…
menunggu bas memang lah menyakitkan hati (bukan kadang2 tapi selalu) ... kalau x lambat, penuh la bla bla bla ...

Popular posts from this blog

TERUKIR DI BINTANG

Aku,Utem dan Fakulti Teknologi Kejuruteraan (FTK)

aku perlukan pandangan orang lain..please answer..